Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

Oferta pracy – UX Specialist

Opublikowano 10 czerwca 2019

 

Coś dla tych, którzy chcą się rozwijać w obszarze UX

UX Specialist

Zmieniamy sposób funkcjonowania rynku ecommerce. Growcode (bo tak nazywa się nasze innowacyjne rozwiązanie) to sposób na optymalizację ecommerce, który gwarantuje wzrost przychodów bez angażowania IT. Byliśmy pierwszą w Polsce firmą, która specjalizowała się w analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Teraz chcemy wznieść optymalizację współczynnika konwersji na zupełnie nowy poziom i realizować ten proces z całkowitym pominięciem web-developerów (i to bynajmniej nie tylko w Polsce ;] ).

Mamy coraz więcej Klientów, którzy kupili Growcode i w związku z tym chcemy zwiększyć zespół projektowy o osobę, która będzie pomagała w wypracowywaniu rozwiązań nastawionych na poprawę współczynnika konwersji.

Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?

Chcemy, żebyś razem z nami realizował Growcode’y dla naszych Klientów.

Celem naszej pracy jest podniesienie współczynnika konwersji, czyli dokonanie takich zmian na stronie, aby większa liczba osób, spośród wchodzących na stronę internetową, wykonywała postawiony przed nimi cel.

Zmiany, które proponujemy naszym klientom zawsze są oparte na danych, dlatego Twoim zadaniem będzie uczestniczenie w przeprowadzaniu badań o charakterze jakościowym (takich jak przykładowo badania eksperckie). Następnie Twoim zadaniem będzie tworzenie konkretnych funkcjonalności i szkiców lo-fi na podstawie rekomendacji i wyników badań przeprowadzonych przez analityków internetowych (oraz Ciebie). Oczywiście na tym nie będzie kończyła się Twoja rola, ponieważ to w Twojej gestii będzie dopilnowanie, aby grafik stworzył projekt odpowiadający Twoim oczekiwaniom i planom, a programiści zakodowali wszystkie funkcjonalności zgodnie z Twoim wyobrażeniem. To jeszcze nie koniec—efektywność każdej zmiany sprawdzamy za pomocą testów A/B. Oznacza to, że będziesz musiał uruchomić taki test i na sam koniec ocenić, czy rzeczywiście Twoje pomysły na optymalizację przyniosły wzrost współczynnika konwersji.

Jeżeli znasz już podstawy użyteczności (i przykładowo obecnie pracujesz na stanowisku juniorskim) i chcesz dalej się rozwijać to Jest to idealna propozycja pracy. Pracując w naszym zespole zdobędziesz unikalne doświadczenia—praktycznie nikt na rynku nie realizuje tak zaawansowanych testów A/B oraz analiz ilościowych. Fajne jest też to, że będziesz widział mierzalne efekty swojej pracy—po zaprojektowaniu i przetestowaniu za pomocą testu A/B nowego koszyka, procesu składania zamówienia czy karty produktu będziesz dokładnie wiedział, czy (i o ile) jest on lepszy od poprzedniej wersji. Turboszybki rozwój, mierzalne efekty pracy i konkurencyjne warunki zatrudnienia (o tym później)—tak w skrócie wygląda nasza propozycja pracy :]

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

  • przygotowywanie szkiców (makiet) poprawionych sklepów internetowych,
  • komentowanie projektów graficznych uzyskanych od projektanta graficznego,
  • przeprowadzanie ewaluacji heurystycznych (eksperckich) serwisów,
  • przeprowadzanie i analiza badań użyteczności,
  • realizacja testów A/B
  • organizacja pracy przy realizacji zadań, które będziesz zlecał innym członkom zespołu
  • prowadzenie komunikacji z zespołami projektowymi naszych klientów

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: Reserved, Grene, Wittchen, Grupa Pracuj, Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Answear.com, Gog.com, Lancerto, Merlin.pl, Selgros Cash & Carry, Black Red White, Showroom, Virgin Mobile,  Frisco.pl, 4F czy Diverse.

Dołączając do naszego zespołu gwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, rewelacyjnych współpracowników i turboszybki rozwój. W dodatku będziesz widział, jak Twoja praca przekłada się na mierzalne efekty. Jeżeli dorzucisz do tego atrakcyjne warunki zatrudnienia to zyskasz pełny obraz pracy w Conversion.

Co musisz umieć?

Na stanowisko UX Specialista szukamy osoby z co najmniej półtora rocznym doświadczeniem w projektowaniu makiet oraz przeprowadzaniu badań i wypracowywaniu rekomendacji. Poszukujemy osoby, która jest zainteresowana użytecznością i ecommerce, chce się rozwijać w tym obszarze i chce pogłębiać wiedzę o efektywnym sposobie optymalizowania sklepów internetowych. Dobry kandydat musi też być zorganizowany—jednocześnie będzie pracował dla kilku różnych Klientów, więc “twórczy bałagan” zdecydowanie tutaj nie przejdzie.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • Minimum 1,5 roku doświadczenia w projektowaniu makiet
  • Zainteresowanie użytecznością i ecommerce
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie  C1 (pracujemy dla zagranicznych Klientów)
  • Jest ambitna, zaangażowana, otwarta i potrafi komunikować swoje pomysły

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:

  • Masz doświadczenie w korzystaniu z UXPina
  • Przeprowadzałeś analizy eksperckie serwisów ecommerce
  • Masz doświadczenie w przeprowadzaniu badań i wypracowywaniu rekomendacji
  • Masz doświadczenie w pracy z Google Analytics
  • Znasz Photoshopa i Sketcha, plus umiesz czytać HTML/CSS
  • Masz doświadczenie w kontakcie z Klientami

Jaką osobą musisz być?

Szukamy osoby, która tak jak my pasjonuje się swoją pracą i chce się aktywnie i szybko rozwijać. Poszukujemy osób, które potrafią dowozić i są zorganizowane oraz samodzielne. Jeżeli masz doświadczenie w UX, ale do tej pory nie optymalizowałeś współczynnika konwersji to nasza oferta pracy jest także dla Ciebie. Na pewno niewątpliwym plusem będzie dla Ciebie to, że w naszej firmie analityka internetowa (i generalnie dane ilościowe) są bardzo ważne.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie B2B 7.000 PLN – 9.000 PLN net
  • Budżet szkoleniowy (około 2.500 PLN – 3.000 PLN)
  • Świetną atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
  • Coaching w zakresie rozwoju umiejętności managerskich
  • Zestaw benefitów (karta Multisport, opieka medyczna Medicover, Spotify Premium)
  • 2 dni pracy zdalnej w miesiącu i płatny urlop w wysokości 26 dni
  • Elastyczne godziny pracy

Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?

Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej – napisz maila na dolaczdo@conversion.pl

Jak zostać częścią naszego zespołu?

Jest to bardzo proste. Wystarczy, że na adres mailowy dolaczdo@conversion.pl wyślesz swoje CV i List Motywacyjny (w języku polskim). Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, po krótkiej rozmowie telefonicznej ustalimy dalszy plan działań. Jeżeli wszystko pójdzie w porządku to dołączysz do naszego zespołu

Aha. w każdym dokumencie koniecznie dołącz klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833).

Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?

Ty = ekspert
To fajne uczucie, kiedy ma się pewność, że w tym co się robi, jest się najlepszym. Dołącz do nas i zobacz jak to jest – zainwestujemy w Ciebie dziesiątki godzin coachingu i szkoleń wewnętrznych, a także zapewnimy dostęp do naszej wiedzy wyniesionej ze zrealizowanych projektów. Będziesz miał też do wykorzystania budżet szkoleniowy. Inwestujemy w Ciebie, żebyś w tym co robisz był najlepszy.

Elastyczny czas pracy
Zaczynamy pracę mniej więcej w godzinach 7:00 – 9:30 (możesz ją dopasować tak, żeby pasowała do Twojego planu dnia). W każdym miesiącu możemy wykorzystać dwie prace zdalne.

MacBook Pro
Chcemy żeby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością. Właśnie dlatego zapewnimy Ci najlepsze na rynku narzędzia pracy, których potrzebujesz.

Pracujesz w fajnej atmosferze
Nasze biuro to coś więcej niż tylko miejsce pracy. My naprawdę lubimy spędzać ze sobą czas.

Nie czekaj, tylko aplikuj już teraz — wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres: dolaczdo@conversion.pl