Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

Akademickie Biuro Karier

Ruszyła nowa edycja konkursu „Piórko” – wygraj 100 000 zł!

Opublikowano 14 lutego 2018

Wyjątkowy projekt Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci sklepów Biedronka, mający na celu popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych. Konkurs skierowany jest do debiutujących pisarzy i ilustratorów, których zadaniem jest stworzenie książki dla dzieci w wieku 4-10 lat. Zwycięzcy konkursu, czyli autor najlepszego tekstu oraz autor ilustracji do niego, otrzymają po 100 000 zł nagrody każdy. Książka ich autorstwa trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w kilkudziesięciu tysiącach egzemplarzy.

Honorowy patronat nad inicjatywą sprawuje Rzecznik Praw Dziecka, Marek Michalak.

Zasady udziału znajdują się w Regulaminie Konkursu oraz w FAQ.

Pierwowzorem akcji „Piórko” jest Pingo Doce Children’s Literature Award – konkurs, który został zrealizowany przez Grupę Jeronimo Martins w Portugalii.


Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Organizatora – kliknij