Wyjątkowy projekt Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci sklepów Biedronka, mający na celu popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych. Konkurs skierowany jest do debiutujących pisarzy i ilustratorów, których zadaniem jest stworzenie książki dla dzieci w wieku 4-10 lat. Zwycięzcy konkursu, czyli autor najlepszego tekstu oraz autor ilustracji do niego, otrzymają po 100 000 zł nagrody każdy. Książka ich autorstwa trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w kilkudziesięciu tysiącach egzemplarzy.
Honorowy patronat nad inicjatywą sprawuje Rzecznik Praw Dziecka, Marek Michalak.
Zasady udziału znajdują się w Regulaminie Konkursu oraz w FAQ.
Pierwowzorem akcji „Piórko” jest Pingo Doce Children’s Literature Award – konkurs, który został zrealizowany przez Grupę Jeronimo Martins w Portugalii.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Organizatora – kliknij